Halaman

Selasa, 8 Disember 2009

Roti...roti...roti...

Lama dah aku x buat roti yang betul2 menjadi....So, atas permintaan ramai malam nie terajin la pulak sbb roti aku kali nie menjadi sungguh2 naiknyer...penat tu mmg ler penat tp dek kerana teruja tengok roti nie menjadi, semakin bersemangat aku mlm nie....tambah pulak ade tempahan kek lapis asam manis dan lapis betawi....double penat
ler jadinyer...tapi x per...minat punyer pasal aku kuatkan semangat....DAPUR ITU SYURGAKU KAAAANNNN.....

sebelum masuk oven....

selepas keluar oven....

Antara roti yang aku buat malam nie...pagi nnt nak bawak g ofis...

Sambil bakar roti aku buat kek lapis betawi & asam manis oder dari anak buah aku ( Cikgu Ina) yang nak ambik petang nnt...

yang ini lapis betawi...


2 biji kek lapis asam manis versi kaler hijau...

Puas hati rasanyer sbb dapat siapkan semua nie on time....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan