Halaman

Isnin, 12 April 2010

Oder dari CSM Staff

Ok...n3 nie aku nak cite skit la...aku dpt oder dari Ani staff CSM nie....hati punyer la suke...Tuhan saje la tahu...oleh kerana ini  blueberry sponge cake so kena la guna fresh cream...musim sekarang nie yg tengah panas pulak tuh, aku menagguhkan keje aku pada sebelah malam sbb takut nnt nak deliver bunga dah x cantik.So, aku deko kek nie awal pagi...masa nak deliver cake nie dlm keadaan seperti pic kat atas nie...dgn penuh semangatnyer aku drive kete g hantar kek nie,bile sampai aje aku terus buka kotak dan alangkah terkejutnyer aku bila kek nie dah terpeleot....kiranyer mcm dah terslide dari lapisan pertama....Aku mohon maaf banyak2 pada tuan yg oder (Anie) dan seluruh staff CSM yg terlibat....sesungguhnye kita yg merancang tp Tuhan yg maha mengetahui segalanye...Jgn serik tempah kek ngan akak lg ye Anieeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan