Halaman

Jumaat, 8 April 2011

Birthday Kek lagi.....

Birthday kek Part II...
Layannnnn....


 Oder dari Kak Mazra Csm, kalau x salah aku laaaa...



 Tempahan dari Unit Goverment Sale....tq Zura...



 Tempahan dari kak Farid...



 Kek Marble, oder dari Kak Linda unit Fin...aku deko ckit ngan buttercream...



 Macam biasa, baby sitter aku punyer tempahan....



 Tempahan dari Kak Timah....



 Rezeki orang kampung....unt anak buah aku kat Batu Pahat...



 Rezeki orang mengandung...



 Nie sape punyer ye...aku dah lupa lagi....



 Kek coklat Mocca + oreo crumb + buttercream...
Repeat oder dari Kak Safar lagi....



 Kek Coklat tempahan dari Seda unt makan2




 Tempahan dari Kak Sabar HR...



 Carrot Cake oder dari Arfah unt Besday dia....



Kek Coklat jugak oder dari Arfah unt Besday dia jugak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan